Zwroty zakupionych towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem, że nie były używane, posiadają oryginalne opakowanie, są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem). Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto lub adres w ciągu 7 dni roboczych. Koszty zwrotów ponosi kupujący.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela. Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.
UWAGA: sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby! Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.
W razie ewentualnych reklamacji prosimy pobrać poniższy protokół reklamacyjny i po uzupełnieniu go w drodze elektronicznej lub tradycyjnej należy wysłać go na adres filtrwody@filtrwody.pl z dopiskiem w temacie lub na kopercie "Reklamacja".
Pobierz protokół w odpowiednim dla Ciebie formacie:
1. Microsoft Word (rozszerzenie .doc)
2. Open Office (rozszerzenie .odt)
3. Adobe PDF (rozszerzenie .pdf)
Wszystkie reklamacje rozpatrzymy w ustawowych terminach przewidzianych przez odpowiednie przepisy, ustawy i regulacje prawne obowiązujące na terenie Polski.
Wzór odstąpienia od umowy: